Danny’s Informatica Weblog



Publieke opinie

Ok even snel een korte post. Ik ben vandaag begonnen met het kritisch kijken naar beide ontwerpen die ik gemaakt heb voor informatica. Een van deze ontwerpen zal eindigen als mijn portfolio layout en eentje als een gratis template zodat andere ook plezier kunnen hebben van het product. Ik ben daarom ook rond gaan vragen naar de opinie van verschillende mensen. Welk ontwerp nou het beste is dat is nog niet helemaal duidelijk maar mijn opinie pijlen kan bekeken worden als appendix 5 en het is erg interesant om al die suggesties te lezen en deze later ook op te nemen in mijn ontwerp. Dat was het weer todat ik disndag weer aan mijn project zal werken.

Geef een reactie

