Danny’s Informatica Weblog



Een keuze

Na alle reacties gelezen te hebben heb ik besloten om het tweede ontwerp te kiezen. (deze dus) Het tweede ontwerp zal ik als template voor anderen open stellen en deze op m’n portfolio houden. Nu zal ik eerst de PHP in elkaar zetten en vanuit daar de text en andere visuele aspecten veranderen in mijn CSS bestand. Ik zal de suggesties op bijde ontwerpen toepassen en hopelijk zal de vervanging van de list items in mijn rollover menu de IE bug verhelpen en zal de rollover in elke browser ook werken. Morgen zal ik beginnen met de models en andere logische codering achter mijn Portfolio. Ook  zal de portfolio in het engels zijn zodat ik hem uiteindelijk ook echt kan gebruiken. Hiermee is ook gelijk de ontwerp fase van mijn project afgerond.

Om dan maar gelijk door te gaan met de planning van mijn site ben ik mijn Database maar gaan uitschetsen. De planning van mijn database is als volgt maar het kan nog steeds veranderingen ondergaan.

db-planning1

Geef een reactie

